DERS TEKLİFİ

 

 
 

1.       e-öğrenci menüsünden “Teklif Ettiğim Dersler” seçilip ders teklif edilebilir, teklif edilen dersler listelenebilir, üzerlerinde değişiklik yapılabilir, silinebilir ve alan koordinatörüne gönderilebilir.

 

 
 

2.       Eğer varsa teklif edilen dersler listelenir. Yeni ders teklifi için “Yeni” tıklanır.

 

 
 

3.       Açılan ekranda dersin genel bilgileri, dersin amacı, dersin özet içeriği girilir.

 

 

 

4.       Ders konuları sekmesi seçiliyken; dersin konusunu girmek için “Yeni” tıklanır.

 

 

5.       Dersin konusu ve Ders Öğrenim Çıktısı ile ilgili bilgiler girilip “Tamam” tıklanır.

 

 

6.       Dersin konusu listeye gelir.

 

 
 

7.       Ders öğrenim çıktısı eklemek için; ders öğrenim çıktıları seçilirken “Yeni” tıklanır.

 

 
 

8.       Gerekli alanlar girilir, “Kaydet” tıklanır. Arama cümlesi ile daha önceden oluşmuş öğrenim çıktıları arasından arama yapılıp, seçilebilir. Eğer daha önceden oluşmamışsa yeni kayıt yapılır.

 

 

9.       Gerekli alanlar girilir, “Kaydet” tıklanır. Arama cümlesi ile daha önceden oluşmuş öğrenim çıktıları arasından arama yapılıp, seçilebilir. Eğer daha önceden oluşmamışsa yeni kayıt yapılır.

 

 

 

10.       Dersin öğrenim çıktısı listeye gelir.

 

 

11.       Dersin genel bilgileri, dersin amacı, dersin özet içeriği, dersin konuları, öğrenim çıktıları bilgileri girildikten sonra “Kaydet” tıklanır. Böylece ders taslak halinde olarak kaydedilmiş olur.

 

 

12.       Kaydedilen ders "Taslak Halinde" listeye gelir.

 

 

13.       Dersin üzerinde sağ tıklayıp “Alan Koordinatörüne Gönder” seçilirse ders artık alan koordinatörüne gitmiş olur. “ Dersi Sil” seçilirse ders silinir. Fakat dersin silinebilmesi için alan koordinatörüne gönderilmemiş olması gerekir. Alan koordinatöründeki ders silinemez.

 

 

 

14.       Taslak halinde hazırlanmış olan ders artık Alan Koordinatörüne gönderilmiştir.